هایفوتراپی و لیفت صورت کاملجهت دریافت خدمات فوق مبلغ  3000000 تومان

هایفوتراپی و لیفت سینه هاجهت دریافت خدمات فوق مبلغ  2500000 تومان

هایفوتراپی و لیفت شکمجهت دریافت خدمات فوق مبلغ  2500000 تومان

هایفوتراپی و لیفت پهلوهاجهت دریافت خدمات فوق مبلغ  2500000 تومان

هایفوتراپی و لیفت باسنجهت دریافت خدمات فوق مبلغ  2500000 تومان

هایفوتراپی و لیفت بازوهاجهت دریافت خدمات فوق مبلغ  2500000 تومان

هایفوتراپی و لیفت زانوهاجهت دریافت خدمات فوق مبلغ   2500000 تومان

خاطر نشان میکنم این قسمتهای بدن فقط و فقط و فقط با دستگاه هایفو دابلو (گلد 2019) امکان پذیر میباشد و دستگاه های دیگر به هیچ وجه این قابلت را ندارند.

علت این قابلیت هم داشتن هندپیس مجزا برای این کار میباشد با عمق 13 میلیمتر .که هیچ دستگاهی در حال حاضر این قابلیت را ندارد.

لطفا جهت دریافت تخفیف ویژه و رزرو روی اینجا کلیک نمایید.

مزیت روش هایفو نسبت به سایر روشهای لیفتینگ صورت چیست ؟

  • هایفو روشی کاملا موثر، ایمن و غیرتهاجمی بوده و کوچکترین آسیبی به سطح پوست نمی زند. برخلاف روشهای جراحی و لیزر، بعد از انجام هایفو شواهدی از برش، بخیه، کبودی، قرمزی، زخم و التهاب بر روی پوست دیده نمی شود و فرد به راحتی می تواند کارهای معمول روزمره خود را ادامه دهد و نیاز به استراحت و نقاهت خاصی نیست.
  • دومین نکته این که انجام تنها یک جلسه هایفو باعث بروز بهبودی به مدت یک تا سه سال می گردد و برخلاف روشهای لیزری نیاز به تکرار ماهانه چندین جلسه نیست.
  • از نظر اقتصادی در مقایسه با روشهای جراحی انجام هایفو کم هزینه تر می باشد.

 هایفو بهتر است یا نخ؟ عوارض لیفت با نخ چیست؟

لیفت با نخ یک روش جدید است که در کره جنوبی ابداع شده و بتدریج به سایر کشورها معرفی شده است.بعد از گذشت چند سال از ورود این نخ ها به ایران و بروز عوارض جانبی متعدد از قبیل عفونت ،ورم های متعدد و فرو رفتگی ناشی از آن روز به روز طرفداران خود را از دست می دهد.تاثیر لیفت با نخ بسیار جزئی و ماندگاری آن کوتاه است و در مقایسه با روش های مدرن لیفتینگ از قبیل هایفوتراپی که تاثیر فوق العاده ای بر روی لایه های پوست دارد و مورد تایید FDA است یک روش غیر استاندارد محسوب می شود. واقعیت این است که لیفت با نخ تاثیر چندانی ندارد و با توجه به هزینه آن و عدم تاثیر قابل توجه بر روی پوست روش مورد تاییدی نیست.

 چگونه با هایفو لاغر می‌شویم؟

هایفوتراپی بر این اصل استوار است که اگر سلول در دمای بالاتر از ۵۶ سانتی گراد در حدود یک ثانیه قرار گیرند، مرگ سلول حتمی است. گرمای اولتراسوند واکنش بافتی دوگانه‌ای را در ناحیه درمان ایجاد می‌کند. از یک طرف سلول‌های چربی ناحیه مورد نظر برای همیشه از بین می‌رود و از طرف دیگر کلاژن پیرامون ناحیه درمان منقبض می‌شود و به این ترتیب از شل شدن بافت پس از درمان جلوگیری می‌شود

نتایج هایفو لاغری پس از یک تا سه جلسه درمان مشخص می‌شود. هایفوتراپی درمان ساده‌ای است که در آن دستگاه دو یا سه بار، هر بار به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه، روی ناحیه درمان قرار داده می‌شود. کل درمان ۴۵ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد. واکنش بالینی معمولاً ظرف دو هفته بروز می‌یابد و در مدت سه ماه کامل می‌شود.